Velkommen til Ebeltoft Skole

Vores skole ligger midt i Ebeltoft By i naturskønne omgivelser i Nationalpark Mols Bjerge. Skolen er forankret i byens liv og samarbejder med forenings- kultur- og erhvervsliv. Vi arbejder meget engageret og målrettet med elevernes læring og trivsel og opnår solide resultater.

89% af vores elever oplever høj trivsel!

Vores vision

Ebeltoft Skole er et læringssted med børne- og voksenfællesskaber, hvor trivsel, tillid og tydelighed er fundamentet.

Vi udvikler det enkelte barns potentiale i et trygt læringsmiljø, der bygger på nysgerrighed, kreativitet og lysten til at lære.

Vi samarbejder om faglighed og dannelse i en skole, hvor mangfoldighed og sammenhold er prioriteret højt.

Vores vision bliver virkeliggjort gennem den daglige undervisning, i de tilbagevendende traditioner og med det gode samarbejde mellem elever, forældre og personale. Vi lægger vægt på, at alle gør deres bedste for at Ebeltoft Skole er et godt læringssted med tryghed for alle.